HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Impact de la situation-problème sur la pratique de l’enseignant en classe : Cas de la résonance d’intensité

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal.univ-brest.fr/hal-02535583
Contributor : Jean-Marie Boilevin Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, April 7, 2020 - 4:34:57 PM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:02:57 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02535583, version 1

Citation

Saïda Saddouki, Jean-Marie Boilevin, Alain Jameau. Impact de la situation-problème sur la pratique de l’enseignant en classe : Cas de la résonance d’intensité. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair, University of Patras, 2016, 3 (2), pp.297-305. ⟨hal-02535583⟩

Share

Metrics

Record views

11