HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Du transfert au trans-faire : éléments d’une pédagogie de résistance à l’illusion référentielle

Jean-Yves Le Disez 1
1 CRBC Brest - Centre de recherche bretonne et celtique
UBO - Université de Brest, IBSHS - Institut Brestois des Sciences de l'Homme et de la Société
Complete list of metadata

https://hal.univ-brest.fr/hal-01166739
Contributor : Véronique Le Gall Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, June 23, 2015 - 10:16:53 AM
Last modification on : Sunday, March 27, 2022 - 3:18:40 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01166739, version 1

Collections

Citation

Jean-Yves Le Disez. Du transfert au trans-faire : éléments d’une pédagogie de résistance à l’illusion référentielle. Jean-Yves Le Disez et Winibert Segers. Le bon sens en traduction, Presses universitaires de Rennes, pp.13-23, 2013, 9782753527362. ⟨hal-01166739⟩

Share

Metrics

Record views

44