Early Career Teacher Professional Development: Bridging Simulation Technology with Evidence-Based Behavior Management - Laboratoire des sciences et techniques de l'information, de la communication et de la connaissance, site de l'UBO Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of Technology and Teacher Education Année : 2018

Early Career Teacher Professional Development: Bridging Simulation Technology with Evidence-Based Behavior Management

Stacy Frazier
  • Fonction : Auteur
Christine Lisetti
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 982138
Cédric Buche
Lunn Stéphanie
  • Fonction : Auteur
Claire Brown
  • Fonction : Auteur
Alban Delmarre
  • Fonction : Auteur
Tommy Chou
  • Fonction : Auteur
Joseph Gabbard
  • Fonction : Auteur
Emily Morgan
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

halshs-01822967 , version 1 (25-06-2018)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-01822967 , version 1

Citer

Shernoff Elisa, Stacy Frazier, Christine Lisetti, Cédric Buche, Lunn Stéphanie, et al.. Early Career Teacher Professional Development: Bridging Simulation Technology with Evidence-Based Behavior Management. Journal of Technology and Teacher Education, 2018, 26 (2), pp.299-326. ⟨halshs-01822967⟩
70 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More