HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Contribution à la professionnalisation de futurs tuteurs en langues : le cas de l'apprentissage d'une langue étrangère à distance en synchronie

Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00633721
Contributor : Catherine Roby Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, October 19, 2011 - 11:31:52 AM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:02:56 PM

Identifiers

  • HAL Id : halshs-00633721, version 1

Citation

Jérôme Eneau, Françoise Poyet. Contribution à la professionnalisation de futurs tuteurs en langues : le cas de l'apprentissage d'une langue étrangère à distance en synchronie. E. Nissen, F. Poyet & T. Soubrié. Interagir et apprendre en ligne, Editions Littéraires et Linguistiques, pp.77-93, 2011. ⟨halshs-00633721⟩

Share

Metrics

Record views

155