Teaching practices in ESP : : Repurposing spoken professional genres to teach workplace video-based activity - Activité, Connaissance, Transmission, éducation
Article Dans Une Revue ASp, la revue du GERAS Année : 2022

Teaching practices in ESP : : Repurposing spoken professional genres to teach workplace video-based activity

La réorientation de genres oraux professionnels pour enseigner l’activité vidéo à but professionnel

Fichier principal
Vignette du fichier
ASp_82_Dressen-Hammouda.pdf (1.42 Mo) Télécharger le fichier
Origine Fichiers éditeurs autorisés sur une archive ouverte

Dates et versions

hal-04388794 , version 1 (11-12-2024)

Identifiants

Citer

Dacia Dressen-Hammouda. Teaching practices in ESP : : Repurposing spoken professional genres to teach workplace video-based activity. ASp, la revue du GERAS, 2022, 82, pp.121-138. ⟨10.4000/asp.8169⟩. ⟨hal-04388794⟩

Collections

PRES_CLERMONT ACTE
1 Consultations
1 Téléchargements

Altmetric

Partager

More